Diari NO TAN A PROP.

Al Baix Maestrat aboquem al mar les aigües residuals sense la depuració mínima legal. Havíem de tenir una depuradora amb data límit a l’any 2000 i ens la neguen malgrat que portem més de quinze anys pagant al rebut d’aigua un canon valencià de sanejament per una depuració que no es fa. A més incomplim la Directiva 91/271. Ja n’hi ha prou de tirar merda al mar.

Estudi demostra que la ingesta de vitamina C s’associa amb un risc menor d’accidents cerebrovasculars febrer 25, 2012

Filed under: Països Catalans — notanaprop @ 9:03 pm
http://www.fisioterapianeurologica.es/img/Forges%20-%20Prevenir%20el%20ictus.jpgSegons un estudi, un compost present en els cítrics  pot reduir el risc d’ictus a les dones.
L’estudi examina com el consum de diverses subclasses de flavonoides afecta el risc d’accident cerebrovascular, ha informat Xinhua.Els flavonoides són una classe de compostos presents en fruites, verdures, xocolata negra i vi negre.

Els estudis han demostrat que la majoria de fruites, verdures i, concretament, la ingesta de vitamina C s’associa amb un risc menor d’accidents cerebrovasculars“, va dir Aedin Cassidy, autor principal i professor de nutrició de la Universitat d’East Anglia a Gran Bretanya.

Els flavonoides es creu que permetran una mica d’aquesta protecció a través de diversos mecanismes, incloent millora de la funció del vas sanguini i un efecte antiinflamatori”.

L’estudi ha estat publicat a Stroke: Journal of the American Heart Association.

Cassidy i els seus companys van utilitzar els 14 anys de dades de seguiment de l’Estudi de la Infermera de Salut, que va incloure a 69,622 dones que van informar el seu consum d’aliments, incloent detalls sobre el consum de fruites i vegetals cada quatre anys.

Els investigadors van examinar la relació dels sis principals subclasses de flavonoides de consum habitual en la dieta dels EUA – flavanones, antocianines, flavan-3-oles, els polímers flavonoides, flavonols i flavones – amb el risc d’accident cerebrovascular isquèmic, hemorràgic i total.

No és sorprenent, els investigadors , no va trobar una associació beneficiosa entre el consum total de flavonoides i el risc d’accident cerebrovascular, com l’activitat biològica de les sub-classes diferents.

No obstant això, van trobar que les dones que menjaven grans quantitats de flavanones en els cítrics tenien un risc 19 per cent menor de coàguls de sang relacionada amb (isquèmic) accident cerebrovascular que les dones que consumien el mínim.

Es necessiten més estudis per confirmar l’associació entre el consum i el risc d’accident cerebrovascular flavanona, i per obtenir una millor comprensió sobre per què es produeix l’associació, han dit els autors.

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 51 other followers